Saturday, November 20, 2010

Harry Potter 7








Semalam gua bangun awal dan bercadang nak tengok wayang pada malamnya.
Tak pasal-pasal gua dengan budak amerika bangun pagi sebelum tengah hari (rare ).
Macam biasa sejak sebulan dua ni, gua pagi-pagi bangun je nampak effect gitar, amp gitar depan mata. yea budak amerika punya.
Okey, gua bangun then tiba-tiba buat-buat rajin kemas rumah Aie dengan budak amerika (rare lagi ).

So ada dua benda rare di situ yang berlaku.
rare dalam bahasa zaman P Ramlee , buang tebiat.
Gua syak ni penangan budak Ika Riana member chat fesbuk gua tu la yang chat ngan gua malam tadi, sampai buat gua mengantuk terus tido awal.

Okey, then budak amerika call Tun, booking tiket dan setel. 10 tiket siap.
So gua keluar dengan budak amerika dan arip , pergi LAP, ambik borang kerja,
dan macam biasa arip buat perangai celaka pegi gelak kat orang lain yang nak ambik borang yang sama.

Okey tepat pukul 8.40 malam gua sampai JJ,
ya, 8.40 lewat 10 minit. Kenapa lewat? macam biasa gua dengan lambat macam sepupu belah ipar duai.

So gua masuk, ambik port lepak sebelah dann & mirul gua start fokus pada filem.
Yess, memang gua sangat boleh fokus.




fokus utama gua

















gorgeous !













No comments:

Post a Comment

RUNGUTAN LU ORANG