Sunday, November 21, 2010

To do list in next 24 hours

To do list . Ya dalam bahasa malaysianya ialah perkara-perkara yang hendak kita buat.
Disini gua ingin tekankan perkara-perkara yang hendak dibuat adalah perkara-perkara rare
yang jarang Yuri Zhirkov buat.

Okey, tujuan gua listkan perkara-perkara di bawah ini bukanlah sekadar hendak meminta simpati malahan jauh sekali niat berlagak kononnya gua terurus mengalahkan Najib orangnya.
Ini sekadar peringatan atau dalam bahasa Uruguay, reminder untuk gua
menyelesaikan perkara-perkara di bawah.

Celaka , panjang sangat intronya.

1. Buat resume ( Dah 6 bulan postpone)
2. Cari makwe
3. Isi borang kerja dengan cermat
4. Cari makwe
5. Tangkap gambar
6. Cari makwe
7. Tido dan mimpi jadi Messi
8. Cari makwe

Okey, harap-harap yang nombor 2,4,6,8 tu dapat dipenuhi hari ini. Itu yang terpenting.
Gua tido dulu !



No comments:

Post a Comment

RUNGUTAN LU ORANG