Monday, November 29, 2010

ALHAMDULILLAH


Entri khas gua wujudkan hari ni sebab gua terlampau happy akhirnya gua dapat gak further study kat tempat & kos yang gua nak.
So at least penat lelah gua kejar result gempak gempak time gua ambik sijil dulu ,
macam berbaloi jugak la . Okey, lepas ni target gua 4 flat. lu orang nak gelak ke nak ape ke , lantak lu orang.



Alhamdulillah


Kalau diikutkan, sepatutnya gua dapat tawaran di poli johor, kos elektronik kawalan.
Ya memang gua tak minat langsung nak pergi. Rasa macam kena kahwin paksa pulak time tu.
Gua da pening da. Aduh memang lari dari pelan konsep hidup gua la kalau camni. Sebab dengar khabarnya Emma Watson memang minat dekat lelaki yang ambik kos elektronik komputer.

So gua try punya try mintak tukar, akhirnya dapat. Memang cita-cita gua nak ejas Emma Watson nampak macam makin menjadi kenyataan pulak ni.
Doakan gua berjaya okey !
Keh keh keh .







No comments:

Post a Comment

RUNGUTAN LU ORANG