Tuesday, November 23, 2010

Samir Nasri snobe William Gallas






Samir Nasri snobe William Gallas
Uploaded by buzzensport. - Discover the latest sports and extreme videos.






Ini adalah salah satu petikan daripada perlawanan antara meriam dan bangau pada minggu lalu.
Jika lu orang usha, ketika upacara bersentuhan kulit tangan antara kedua-dua pasukan,
kelihatan dua player yang berasal dari negara kelahiran yang sama dengan Arsene Wenger tidak mahu berjabat tangan antara satu sama lain.

Gua pun naik hairan la dengan tingkah laku kedua-dua player ni umpama kanak-kanak yang bercium di Bukit Bintang dan memilih KLCC pada mulanya tu.
Gua syak mesti ada something wrong somewhere ni yang terjadi.

So gua pun dengan bantuan sumber dalaman gua akhirnya setelah gua kaji punya kaji,
gua dapat satu info yang gua rasa cukup sahih bagi membuktikan apa yang sebenarnya terjadi di sebalik video ini.

Okey, mengikut sumber difahamkan kedua-dua player sebenarnya dulu berkawan rapat.
Then pada satu hari, Nasri ada ejas dua orang makwe untuk di ajak bercuti.
So difahamkan pada mulanya Nasri offer la pada Gallas,

"Weh, Gallas, gua ada dua makwe ni. Ingat nak lepak Pangkor. Lu nak follow gua tak?"

Lalu Gallas yang baru 4 hari putus cinta dengan Monica Bellucci, tanpa fikir panjang, setuju.
Mengikut sumber, Nasri ni memang seorang yang punctual.
Nasri tunggu Gallas satu jam dekat Lumut, tapi Gallas tak muncul-muncul.
Call tak dapat, mesej tak reply.
So Nasri mula rasa fedap dan akhirnya dia pun segera naik feri dan memaki hamun seorang diri.

Akhirnya, Nasri beserta 2 orang makwe tersebut sampailah ke Pulau Pangkor.
Setibanya mereka di jeti, datang seorang mamat yang ala-ala niggers, muka macam jaiho stifler.
Lalu dia menegur Nasri,
"Derr, lepak dengan makwe tak ajak gua ! "

Nasri terkesima dan agak terkejut macam mana mamat ni boleh sampai Pangkor.
"Perrgh, Djibril Cisse bin Norshahrul Idlan Talaha . Lama tak nampak weh, amacam lu skang ? Ada ok ka ? "

"Gua ok je beb, lu pa cita ? Weh makwe mana lu bawak ni ? " Tanya Cisse.

"Makwe budak kampung gua, saja datang bercuti. Jom la lepak sekali, lu ambik sorang, gua sorang, ok ? " Offer Nasri pada Cisse.

"Pergh, memang ngam aa , dah la gua datang sorang je. Ok jom alang-alang lepak chalet gua, "

Petang tu , mereka berempat lepak-lepak tepi pantai.
Gambar berikut bukti mereka sedang bercuti di Pulau Pangkor.





Cisse dah macam biawak





Nasri : Amacam bro? mantap ?
Cisse : Perggh , layan derr !


Dalam masa yang sama :-




















Kimek lu Nasri !!!
Lu tak tunggu gua !!
Sangap dowhh ( buat nada seperti budak lelaki yang bercium depan Bukit Bintang )




So sejak kejadian tu, Gallas dilaporkan telah meremove Nasri daripada friend list Facebooknya
serta tidak langsung menjemput Nasri untuk jamuan raya atau apa-apa open house yang beliau anjurkan. Malahan dengar khabarnya open house rumah Menteri Besar Perak yang selalu merekalah pasangan tetamu yang paling awal sampai, kali ini bayang-bayang pun sudah tidak kelihatan.







+++++










Gallas : Jangan harap gua nak share makwe dengan lu
Nasri : Ada gua kesah ??










1 comment:

RUNGUTAN LU ORANG