Monday, December 13, 2010

Sibuk @ BZ

Pehh , lama gua tak update sini.
Sejak El-Clasico melabuhkan tirai, gua pun turut berlabuh sama meraikan kemenangan mutlak
team fevret gua ni lawan team kaya babi.
Tak sempat nak ulas apa-apa pasal game tu dan gua rasa tak perlu pun sebab macam dah basi je nak cerita. Tapi apa-apapun gua tetap nak cakap game tu antara game terbaik Barca sejak gua kenal team Barca ni. Complete semua segi daripada player sampai tukang buat air.

Okey, hentikan mengarut gua yang kalau diteruskan, sampai esok tak habis.
Gua jarang update sekarang pasal gua tersangat sangat bz dan sibuk sejak gua dapat berita tergempar permohonan pertukaran kos dan poli gua dipersetujui oleh FIFA pada 29 hb 11 lepas.
Apa mimpi Sepp Blatter luluskan pun gua tak tau. Takpe yang penting hala tuju gua dah betul sangat dah ni.

So sekarang gua harus menempuh alam bz kembali yang gua rasa dapat memberi impak yang ketara terhadap sesi meng update blog gua. So kalau ada masa lagi nanti gua story pulak suasana class serta budak-budak baru yang gua kenal dekat kelas baru gua tu ok.
Chalow~




No comments:

Post a Comment

RUNGUTAN LU ORANG