Sunday, January 30, 2011

CUTI



Cuti . Kadang kadang best . Ya, best sebab dapat tido puas puas . Kadang kadang bosan jugak.
Okey, memandangkan nama pun cuti, macam biasa lecturer akan cuba menukarkan definisi cuti tu kepada saat mendera student student nya .
Macam haram zades banyak nya assignment yang datang menduga jiwa raga gua.

Pada awalnya, baru gua nak set, cuti ni gua ingat nak buat 2 benda.
1st gua nak kaji balik pasal tajuk projek akhir gua. Ntah hapa hapa punya proposal yang gua anta,
gua pun tataw hujung pangkal . kah kah kah .
So gua decide nak buat yang baru la.

2nd, gua ingat nak study balik killer paper yang paling gua menyampah dalam sem 5 ni.
Tapi nak buat macam mana , as student kena jugak la gua buat semua yang ada dalam list list bawah ni . Gua tulis ni just as a reminder ntuk gua kalau kalau gua lupa.

1. Assignment Programming 2 ( 2 )
2. Risk Assesment report
3. Study Math for Test 1 (chapter 1-3)
4. Study Microp for Test 1 (chapter1-3)
5. Study Computer System & Application for Test 1 (Chapter1-4)
6. Study pasal final project
7. Study PLC for Test 1 .

Haa , ambik ko . Berderet macam orang tengah beratur nak pergi mengundi banyak nya.

masuk hari rabu or khamis, haaa macam ni la rupa gua nanti :










COMEL JUGAK :P












No comments:

Post a Comment

RUNGUTAN LU ORANG